Защитим себя вместе

Объединение собственников авто на Еврономерах

Видео приглашение

Доступная растаможка

  • Отмена акциза
  • Отмена ограничений Евро 5 и ниже
  • Единые новые справедливые правила растаможки, с доступными ставками для каждого Украинца
  • Никаких псевдо "легализаций", для определенных групп людей, только один единый закон для всех
  • Никаких временных мер, один закон для всех и на постоянной основе
  • Защитить украинца от несправедливости, когда иностранцы имеют лучшие условия на автомобили в Украине чем украинцы!!!

Наши действия

  • 1

    Создали объединение которое круглосуточно защищает владельцев авто на евро номерах от беспредела властей.

  • 2

    Продвигаем законопроект доступной растаможки для украинцев.

  • 3

    Проводим общедоступные семинары по законодательству Украины.

Наша идеальная картина

1. Принят новый закон о "растаможке", с доступными ставками для каждого украинца, с отсутствием ограничений Евро 5 и ниже на перепродажу авто.

2. В течении года, автомобилисты на евро номерах получили в Европе документы купли-продажи на свои автомобили, приехали на внутренние, региональные, украинские таможни и прошли процедуру "растаможки".

3. Каждый украинец отныне имеет возможность покупать автомобиль доступно, зарабатывать с помощью него деньги, перевозить комфортно и безопасно себя и свою семью, наполнять бюджет, создавать новые рабочие места принося благополучие и процветание Украине.

Как мы защищаем водителей

В среду ночью 16 января 2017 поступил звонок о совместном "беспределе" двух служб полиции и таможни в г. Чернигов.

Два активиста Авто Евро Сила срочно сели в автомобиль, приехали за 100 км и помогли человеку защитить свои права и забрать автомобиль у преступников в погонах.

Часть 1
Часть 2

Новости

Авто Евро Сила
Сьогодні представники "Авто-Євро-Сила", разом з представниками ініціативної групи "Сила Виборців" виїжджає в тур країною. До 22 грудня буде створено 25 регіональних оргкомітетів по заснуванню Сили Виборців. До кінця грудня - 625 місцевих оргкомітетів, до складу яких увійде 50000 виборців. Коли кожен з них залучити по 20 людей у січні - нас буде МІЛЬЙОН! Час ставати спроможними диктувати умови політикам! Приєднуйтесь! Разом — Сила!
Авто Евро Сила
Сьогодні відбулися установчі зустрічі Київського оргкомітету Громадянської Платформи "Сила Виборців". Представники "Авто-Євро-Сила", Української Асоціації Власників Зброї, підприємницьких спільнот та інших громадських організацій створили спільні чати та погодили подальше створення комітетів в районах Києва та області.
Авто Евро Сила
https://www.facebook.com/groups/patroitsofUkraine/permalink/1396008027207584/
Авто Евро Сила
Це мені прислав Сміян Володимир Олександрович з фірми АВТОЄВРОПА. Це Ваш договір-чи ні?
Авто Евро Сила
Друзі, сьогодні, 10 грудня, в понеділок починаємо фінальну битву за відміну акцизу!!! Все чітко за планом!!! В 12:00 відбудеться установча зустріч Київського оргкомітету Громадянської Платформи "Сила Виборців". "Авто-Євро-Сила", представники Української Асоціації Власників Зброї, представники підприємницьких спільнот та інших громадських організацій збируться для відвертої розмови про спільні вимоги та спільний план дій. В рамках розмови відбудеться детальна презентація концепції розвитку Громадської платформи "Сила Виборців", буде представлено базові спільні вимоги та спільний план дій! За результатами зустрічі буде сформовано Київський оргкомітет, який буде покликаний створити місцеві оргкомітети Сили Виборців в кожному районі міста Києва. О 18:00 відбудеться заснування Оргкомітету Київської області. Запрошуються всі охочі взяти на себе відповідальність за нашу спільну перемогу долучитися до заснування оргкомітетів.
Авто Евро Сила
Актив АЕС Киев продолжает бороться за доступную растаможку и принял решение вместе с другими общественными организациями собрать миллион человек в единую гражданскую платформу "Сила Виборців", чтобы совместно добиться отмены акциза на авто и комплекса других требований.
Авто Евро Сила
Роскажіть будь-ласка про обов'язкові "добровільні 8500", при розмитнені, при умові що нічого не прострочено і про явище "обовязкової сертифікації", за яку бариги хочуть 100$
Авто Евро Сила
Киев продолжает бороться!!!
Авто Евро Сила
Люди це як?хтось пояснить,тіпо віддав 8500 і катаєшься собі далі чи як?
Авто Евро Сила
Неужели нас так мало? Петицию подписали всего 1600 чел. Конец борьбе за права? Неужели пора валить с этой пропитанной корупцией и безразличием граждан страны?
Авто Евро Сила
https://petition.president.gov.ua/petition/48525
Авто Евро Сила
Євробляхи на службі в ЗСУ , цікаво по якому закону розмитнювались , чи мають сертифікати відповідності ...)) Чому армії можна а цивільному населенню ні ?) Може собі БМП на чеських номерах завезти ?
Авто Евро Сила
дайте телефон Васильковский р-н Калиновка
Авто Евро Сила
Хлопці, це корумпований в. о замголови ДФС України Віктор Кривіцький, він нині сидить на сірих схемах розмитнення і затикає роти начальникам митниць, які пропонуютьоцінювати справделиво авто, враховуючи вік, знос і інші пошкодження та документи про купівлю. Засуджений за хабарництво і підвищений замість в’язниці. Нам далеко із Західної України. Може зайшли б до нього в гості трохи га?
Авто Евро Сила
Боротьба за доступне розмитнення . Інтерв'ю з Романом Скрипіним .
Авто Евро Сила
Про це мовчать усі без винятку рейтингові партії України, чим підтверджують свою байдужість до народу - власника і намагаються змінами в Конституцію України заплутати злочин скоєний проти нього. Тому і потрібно вимагати повернення Українському народу як суб’єкту права власності і вигодонабувачу майна приватизованого в незаконний спосіб. - Згідно міжнародної угоди від 13 березня 1992 року, де держава Україна взяла на себе зобов’язання забезпечити виплату пенсій зароблених громадянами в СРСР, Україні були передані стратегічні об’єкти промисловості для виконання зобов’язань по виплатам. Які в послідуючому були приватизовані в незаконний спосіб, хто приватизував ці об’єкти і в чиїй власності вони перебувають, резидентами яких держав є їхні власники. Мова йде про 30% капіталу держави. Необхідно! Розсекретити і обнародувати дані «незалежних реєстраторів», щодо власників акцій приватизованого майна, оскільки саме там знаходиться левова частка власності пограбованої в народу. Проаналізувати виконання законів щодо роздержавлення за приватизаційні майнові сертифікати, це складало 70 відсотків капіталу держави. Виявити причини виникнення зовнішнього боргу держави і персоніфікувати його між винними, враховуючи, що зовнішній борг держави Україна на час розпаду СРСР був нульовим. - Перша реформа в Україні - виконати "Декларацію про державний суверенітет України", як пряму волю народу після схвалення її змісту всенародним голосуванням 01.12.1991 року, це мають зробити органи державної влади – Верховна Рада України і Президент України, як суб’єкти законодавчого процесу в Україні. Вони зобов’язані передати власність, яку тримають у себе, від загальнонародної держави, як юридичної особи (статті 1 - 5 Конституції (Основного Закону) УРСР № 888-09) народу України (республіканській громаді) - суб’єкту права власності в Україні. Зробити це, через зміну законом СВОГО власного юридичного статусу, як суб’єктів права власності – визнати себе довірчими власниками державного майна (управителями майном в чужому інтересі), а народ України (замість держави) визнати ОСНОВНИМ суб’єктом права державної власності і ВЛАСНИКОМ державного майна, зокрема, цілісних майнових комплексів державних підприємств, установником управління і вигодонабувачем. - 24 жовтня 1990 Верховна Рада УРСР ухвалила закон № 404-12 (Відомості НД № 45, ст.606), яким зупинила Главу 2 «Економічний розділ» Конституції УРСР до вступу нової Конституції України в законну силу, в розділі було прописано, що таке загальнонародна (державна) власність. В Конституції з 1990 до 1996 року, ні норм загальнонародної, ні норм про державну власність не було. Крім того, у ст. 170 Конституції УРСР зазначалося, що законодавчі та нормативно-правові акти приймаються виключно на підставі Конституції. Тобто з 1990 по 1996 рік, коли не було Конституційних норм про загальнонародну і державну власність, будь-які дії з нею, в т.ч. і приватизація відбувалися ПОЗА правовим полем. - Потрібно привести наше законодавство починаючи з 1990 року до персоніфікованого обліку майна за кожним громадянином України, обгрунтовані правові кроки і пропозиції для здійснення цього є, не має політичної волі в корумпованому суспільстві!
Авто Евро Сила
Казнокради
Авто Евро Сила
Останні події !!! Висновки що до розмитнення Разом відстоїмо свої права !!!!
Авто Евро Сила
ЗІ СВЯТОМ ЗАХИСНИКІВ ВІТЧИЗНИ !!!